مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-09اقتصادي

احیا و غنی سازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی گیلان


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از شروع عملیات درختکاری و تقویت پوشش گیاهی در استان خبر داد و گفت: احیا، غنی سازی، حفاظت، مرمت و بازسازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از شروع عملیات درختکاری و تقویت پوشش گیاهی در استان خبر داد و گفت: احیا، غنی سازی، حفاظت، مرمت و بازسازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

میرحامد اختری در گفت وگو با ایسنا، از شروع عملیات درختکاری و تقویت پوشش گیاهی در استان خبر داد و اظهار کرد: جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب، احیا و غنی سازی جنگل های هیرکانی و احیا و اصلاح مراتع از جمله مهمترین رویکردهای طرح های تقویت پوشش گیاهی است.

وی با بیان اینکه نهالکاری از آذرماه تا اسفندماه ادامه خواهد داشت، افزود: احیا، غنی سازی، حفاظت، مرمت و بازسازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، از نهالکاری مستقیم در 350 هکتار از اراضی جنگلی استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین 120 هکتار جنگل کاری جدید به منظور توسعه جنگل خواهیم داشت.

اختری، با بیان اینکه از برنامه دوم توسعه تاکنون 8000 هکتار توسعه جنگل در استان گیلان داشتیم، خاطرنشان کرد: در طرح های توسعه جنگل کاشت گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و غنی سازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی گیلان

احیا و غنی سازی 3500 هکتار از اراضی جنگلی گیلان